Ofertă actualizată  

 evoMAG.ro – Black Friday 2020  (30 octombrie-5 noiembrie) A început prima rundă de reduceri
 Altex.ro a dat startul reducerilor de Black Friday 2020 (30 octombrie 2019)  vezi toate reducerile de Black Friday

Statistici eMAG – Black Friday

Black Friday (2019)

  • 10,8 milioane de vizitatori intr-o singura zi
  • 7500 de comenzi pe minut
  • 499 milioane lei a fost valoarea tuturor produselor vandute
  • S-au plasat comenzi din 86 de tari

Black Friday (2018)

  • 9,5 milioane de vizitatori
  • 21,170 de comenzi in primele 5 secunde
  • 227 ani, 341 zile, 16 ore timp petrecut pe eMAG
  • 3 milioane de produse

 

Black Friday (2017)

  • 2 milioane de produse
  • 4000 de parteneri Marketplace
  • 150 de comenzi in secunda de aur
  • 3026 comenzi in minutul de aur

Black Friday (2016)

  • 1 milion de produse
  • 2000 de parteneri in Marketplace
  • 100 pachete de energie electrica
  • Diamante, bilete, festivaluri

 

Black Friday 2020

Vestitul black friday s-a anuntat pe data de 13.11.2020. Sa fie oare zi cu ghinion ? Nicidecum, o sa fie o zi unde reducerile vor curge pe banda rulanta. Mii de televizoare, laptopuri, electrocasnice, bricolaj, fashion si alte multe categorii vor avea reduceri substantiale. Ca si pana acum, eMAG ne-a obisnuit sa anunte cateva reduceri de dinainte de eveniment. Asadar, cu cateva zile inainte de BF20 o sa avem o lista reala cu reduceri ce vor fi oferite pe data de 13 noiembrie 2020.

Altex.ro a furat startul ca in fiecare an, insa reducerile nu sunt nici pe departe de adevar, doar cateva produse selectate care au pret mai mic conform compari.ro, in rest preturile sunt mult peste masura, probabil ei se axeaza si pe mediul offline, acolo unde au magazine cam prin toate mall-urile din Romania.

Ce imi doresc de black friday 2020?

Pai lista este lunga, insa si bugetul nu este unul tocmai atat de mare, dar sa zicem ca as putea sa fac sacrificii si sa sar bugetul propus. In primul rand imi doresc un GoPro Hero 9, insa doar daca acesta scade sub pretul de 2000 lei, pe langa acest GoPro imi doresc un storcator de fructe, inca nu m-am decis asupra unui model, insa cred ca ma indrept catre modele mai scumpe, doar este o achizitie pe termen lung si nu merita sa imi iau pe cel mai ieftin. Daca mai gasesc un telefon la bani buni, atunci cred ca o sa-mi iau si un telefon. Si pe langa aceste mici lucruri pe care mi le-am propus, as lua produse cu preturi bomba, adica sa simt reducerea respectiva.

Cum a fost black friday 2019

In perioada vanzarilor la scara larga, toata lumea este invitata sa cumpere anumite marfuri cu un discount mare. Aceste produse nu sunt neaparat de calitate scazuta si cele mai ieftine, ci, cel mai adesea sunt lucruri de calitatea aflate pe stoc din anotimpurile trecute sau cele mai populare bunuri din aceasta perioada a anului. Din aceasta vanzare retailerii pot castiga foarte mult si foarte rapid, insa nici cumparatorii nu au de pierdut. Din intreaga gama de produse, trebuie evidentiate principalele categorii si magazinele care ofera cele mai mari reduceri.

Oferta eMag este una foarte generoasa si trebuie sa precizam ca ne asteapta o multime de produse:

• 70.000 de televizoare
• 120.000 de smartphone-uri
• 22.000 de laptopuri
• 21.000 de frigidere
• 15.000 de masini de spalat
• 200.000 de electrocasnice mici
• 300.000 de produse fashion (ceasuri, genti, incaltaminte)
• 150.000 de parfumuri si cosmetice
• 400.000 de jocuri si jucarii
• 200.000 de anvelope
• 400.000 de produse pentru casa si gradina
• 50.000 de articole si echipament sportive.

In premiera in acest an, vei gasi reduceri la masini si motociclete:

      • cu o reducere de 45.000 de euro, vei gasi Ferrari GTC 4 Lusso; de la 308.000 euro la 263.000 euro
      • vei putea achizitiona automobile si motociclete de la Fiat, BMW, Mercedes, Honda, Kawasaki si lista poate continua;
      • car sharing precum Autonom, Black Cab, Blinkee City si inchirieri de masini si servicii de taxi;
      • vouchere la jumatate de pret pentru bilete de avion de la Blue Air, (exemplu de la 500 lei la 250 lei, de la 250 lei la 125 lei);
      • bilete la Roland Garros, finala Uefa Champions League 2020, Grand Prix de Formula 1;
      • bilete la concerte si festivaluri, precum: Electric Castle, Tomorrowland, Lana del Rey
      • servicii medicale si cosmetologice;
      • experiente inedite: zbor cu balonul, dinner in the sky;
      • abonamente la servicii de telefonie;
      • cafea (2 la pret de 1);
      • bilete la parcuri de distractii, precum Superland, Legoland, Disneyland;
      • bijuterii si obiecte din aur;
      • ceasuri si bijuterii de lux;
      • pachete turistice.

Cel mai bine este sa te pregatesti din timp, utilizand lista noastra de verificare.

Ce ar trebui sa faci?

      • Inscrie-te la newsletter-ul magazinelor care participa la Black Friday, pentru a primi un memento si o lista cu cele mai avantajoase oferte.
      • Gandeste-te cu atentie la produsele de care ai nevoie si pe care ti le doresti si apoi fa o lista pentru a nu cheltui mai mult decat ai planificat. 
      • In magazinele online, adauga produsele in cos sau in lista de dorinte din timp.
      • Verifica costul de cumparaturi din magazinele online inainte de vanzare. Exista vanzatori lipsiti de scrupule care fac o reducere mai mica sau pur si simplu scriu ca produsul este la reducere, desi costul a ramas acelasi.
      • Fa cumparaturile prevazute in primele ore ale vanzarii, deoarece doar atunci le vei putea achizitiona la un pret de chilipir. Daca preferi site-urile americane, nu uita ca miezul noptii la ei, este 6 dimineata. Cele mai bune oferte se vand foarte repede, si, au existat cazuri in care produsele au disparut de pe rafturi in prima ora a evenimentului. 
      • Nu iti distrage atentia cu fleacuri sau reduceri la marfurile inutile: in timp ce tu alegi tricouri ieftine de pe un site sau cupe amuzante, altcineva alege cel mai recent televizor de pe eMAG.
      • Ziua principala a vanzarii, desigur, este vineri. Toate ofertele cele mai tari, pot fi primite in aceasta zi.

 

 BLACK FRIDAY 2018

În mod tradițional, Black Friday cade în ziua următoare a Zilei Recunoștinței din SUA. În 2018, Black Friday în România și în întreaga lume va avea loc pe 23 noiembrie. În ultimii ani, Black Friday și-a câștigat cu dreptate statutul de unul dintre cele mai importante evenimente comerciale din multe țări ale lumii. România, de asemenea, nu a stat departe de un astfel de eveniment mare. În fiecare an  popularitatea vânzărilor de Black Friday crește considerabil. De câțiva ani la rând, platforma online a acțiunilor și a vânzărilor, PayU desfășoară un proiect de vânzare pe scară largă în masă, reunind principalii jucători ai pieței românești.

Aproape întreaga listă a magazinelor Black Friday a fost făcută public și putem spune cu încredere că astfel de comercianți de renume precum, eMag, Elefant, Evomag, Fashion Days, Zoot, Mall Boutique, In Puff, BeKid, Ecco, și multe altele, vor participa direct la proiect. De asemenea, în acest an este planificată atragerea mai multor parteneri și acoperirea a și mai multor grupe de produse de pe piața modernă.  Pentru milioane de oameni, Black Friday este timpul cel mai profitabil pentru a face achiziții grozave de Anul Nou și de Crăciun.

Ca de obicei, reducerile la produsele selectate, pot ajunge până la 80-90% din prețurile recomandate la vânzarea cu amănuntul. Ar trebui să îți concentrezi atenția asupra unităților mari de bunuri pentru casă, televizoare, gadget-uri, inginerie electric și electronică, deoarece, chiar și o mică reducere la astfel de produse va contribui la economisirea semnificativă a costurilor. Mai mult, te sfătuim să te pregăteşti cu atenție pentru Black Friday. Scrie o listă de preferințe de cumpărături, stabilindu-ţi prioritățile și analizând ofertele de la diverși comercianți.

Ce poate fi cumpărat ieftin de Black Friday?

În vânzările de Black Friday poți beneficia de reduceri uriașe, în special în domeniul electronicii și a aparatelor electrocasnice: mașini de spălat, frigidere, televizoare, laptopuri, smartphone-uri și multe altele. În această zi, chiar și modelele noi sunt vândute mult mai ieftin față de prețul de pornire. În fiecare an, Apple reduce costul ultimului iPhone considerabil, iar Samsung, cu modelul Galaxy, nu este cu mult în urmă. În plus, poți profita de promoții la achiziții de telefoane inteligente populare și gadget-uri de la Xiaomi și Huawei.

De Black Friday sunt disponibile reduceri de până la 80% și pentru haine și încălțăminte. Toate cele mai renumite magazine și mărci din toată lumea, de Black Friday oferă un discount uluitor, care poate fi mărit cu încă 50% suplimentar, prin folosirea codurilor promoționale pentru aproape întreaga gamă. În plus, cosmeticele, parfumurile, cărțile, produsele pentru copii și chiar consumabilele pentru animale de companie, sunt populare. Și pentru unele produse, vei plăti doar un preț simbolic.

Cum să te pregătești pentru Black Friday?

      • Rezervă-ți toate achizițiile pentru această zi, și, datorită acestui lucru vei putea salva câteva mii de lei.
      • Urmărește prețurile bunurilor pe care le-ai ales deja.
      • Nu ezita după începerea vânzărilor, deoarece reducerile cele mai favorabile și prețurile minime sunt doar câteva ore.
      • Nu te concentra asupra niciunui model sau a unui brand. Fa mai bine o listă cu mai multe opțiuni și estimează în avans, dacă ești gata să te sacrifici de dragul unei mari reduceri. Uneori vânzătorii vând un model numai într-o anumită culoare sau „noutăți”, rămase din anul trecut. Dacă ești mulțumit de calitate și prețul este atractiv, nu ezita, cumpără.

Statistici Black Friday 2017

Black Friday în 2017 a depășit cele mai sălbatice predicții. Activitatea consumatorilor din 24 noiembrie 2017 în lume, a crescut în medie cu 624% față de o zi obișnuită din 2017. Reamintim că în 2016 media mondială a fost de 619%. Au fost activi, în mod special, utilizatori din Pakistan, unde numărul de vânzări a crescut cu 11.525%, cumpărători din Ungaria (9750%), Italia (4516%), Grecia (2600%), România, Franța, Portugalia, dintr-un total de 51 de țări. Însă, se pare că, cei mai drăguți shopaholici trăiesc în Africa de Sud, unde fiecare al doilea rezident local pe Black Friday, comandă neapărat ceva de pe Internet.

Cumpărătorii români, de Black Friday, cum era de așteptat, au făcut achiziții mult mai mari decât într-o zi obișnuită. Cumpărăturile online monitorizate de PayU România au însumat 90,3 milioane de lei, iar livrările eMAG (inclusiv offline) au totalizat 270 de milioane de lei, înregistrându-se 24 de vânzări pe secundă. Spre exemplu, la eMag, Black Friday 2017 a început la ora la 6.51 în cel mai înalt nivel de interes din istoria Black Friday. Site-ul de vânzări a fost accesat simultan de peste 470.000 de vizitatori, însumând comenzi de 140 de milioane de lei, și, după spusele reprezentanților portalului, acesta fiind un record în istoria evenimentului.

Ca și în ultimul an, utilizatorii au cumpărat cel mai adesea produse din categoriile de produse pentru casă, electrocasnice mici, telefoane, produse pentru îngrijire personală şi fashion. În ceea ce privește modul de achiziționare a produselor, majoritatea românilor au făcut achiziții de pe dispozitive mobile. În epoca digitală, lucrul dorit poate fi achiziționat chiar și de pe o canapea. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că majoritatea oamenilor folosesc serviciile de comenzi online.

 BLACK FRIDAY 2017

Black Friday – evenimentul mult așteptat de români, cumpărătorii beneficiind de reduceri uriașe la toate magazinele online bine-cunoscute. Chiar în acest moment ai oportunitatea unică de a achiziționa toate tipurile de bunuri la un preț redus. Dimensiunea reducerilor variază de la 30 % la 90%, în funcție de grupele de mărfuri. Vino alături de noi de Black Friday, unde vei fi așteptat cu o listă completă de reduceri uriașe. Participă la cumpărături și beneficiază de avantaje.

_____________________________________

Black Friday la eMAG – cea mai așteptată zi

Black Friday la eMAG reprezintă o adevărată vacanță pentru cumpărători, putând obține lucruri noi și necesare dintr-o gamă de 2 milioane de produse,  la prețuri foarte mici. Unul dintre cele mai mari site-uri comerciale din România, este nava amiral a vânzărilor grandioase pe piața internă, eMAG. La eMAG, Black Friday începe mai devreme, adică pe 17 noiembrie. Începând cu anul 2011, acesta și-a continuat maratonul vânzărilor an de an, oferind cumpărătorilor produsele dorite de aceștia. Conform celor de la eMAG, în primele trei ore ale Black Friday 2016, s-au înregistrat următoarele statistici:

  • vânzări de 165 de milioane de lei;
  • 6% dintre comenzi platite cu cardul;
  • 370.000 de produse vândute din 1 milion anunțate;
  • 24 de diamante comandate;
  • 1000 de pachete de energie comandate;
  • 7 KG de aur cumpărate;
  • 303 bilete cumpărate pentru Electric Castle sau Summer Well;
  • 42 de milioane de vizualizări generate;
  • 3 milioane de vizite în magazin;
  • 370.000 de comenzi plasate cu livrare prin curier,
  • 16.000 cu ridicare din showroom-uri și 4.100 cu ridicare de la poștă.

Este logic să pregătești un buget separat sau să planifici o serie de achiziții importante pentru această zi. Reducerile se fac la aproape toate categoriile de mărci, iar durata acțiunii acestora permite clienților să gestioneze achizițiile într-un mod confortabil. Magazinul online încurajează în mod regulat clienții săi cu reduceri pe diferite grupe de mărfuri, iar în acest an 2017, în perioada Black Friday, reducerile ajung chiar la valori maxime. Spre deosebire de alte magazine online, aceste reduceri se aplică în general la produsele IT și electronice, precum și la diverse alte produse și servicii.

Ce produse găsim la reducere de Black Friday 2017 la eMAG?

La eMAG, Black Friday 2017 va oferi din nou clienților, conform anunțului oficial, posibilitatea de a cumpăra cele mai bune produse la prețuri surprinzător de atractive, cumpărătorii dar și vizitatorii nefiind dezamăgiți de amploarea acțiunii.  Ce poți găsi în lista reducerilor masive de Black Friday? Pai, să vedem: televizoare, laptopuri și smartphone-uri, home&deco, articole vestimentare, articole sport, produse de igienă personală, cauciucuri auto, mobilă și pentru că Moș Nicolae se apropie cu pași repezi, jucării și jocuri pentru copii.

Spre deosebire de vânzările de anul trecut, anul acesta evenimentul va începe la un moment convenabil pentru utilizatorii portalului. Cuvântul ”Friday” pentru eveniment, are o implicare formală, acțiunea neavând restricții sub forma a 24 de ore. Cu toate acestea, pentru a avea timp să cumperi ceea ce îți dorești la un preț cât mai scăzut, este important să cumperi imediat ce startul a fost dat, fără nicio întârziere. Principiul este de a oferi cumpărătorilor produse la prețuri cât mai rezonabile. În perioada acțiunii, acest principiu este mai relevant ca oricând. Prin participarea la cumpărături, clienții beneficiază de o serie de avantaje și oportunități.

Start Black Friday la evoMAG

În 2017, organizatorii evenimentului de masă au planificat să organizeze Black Friday începând cu 1 noiembrie 2017, ceea ce înseamnă că a început deja. Magazinul online evoMAG, ca și înainte, va participa activ la un eveniment unic. În această perioadă, vânzarea de diverse bunuri va ajunge la înălțimi fără precedent. Categoriile de produse promoționale vor fi completate nu numai de smartphone-uri, tablete și notebookuri, smart tv-uri, accesorii multimedia, produse IT  de genul calculatoare, monitoare, imprimante, articole sportive și pentru fitness, produse pentru îngrijire personală, ci și de accesorii pentru acestea. Stocul oferit pentru cumpărători va fi grandios. La evoMAG reducerile vor fi împărțite în trei sesiuni, și anume:

prima sesiune de reduceri Black Friday va fi în perioada 1 – 5 noiembrie

– a doua sesiune de reduceri se va desfășura în perioada  7  – 14 noiembrie

– iar cea de-a treia și ultima de altfel în perioada 17 – 19 noiembrie.

Ziua în care îți poți realiza visele, creând o casă confortabilă datorită tehnologiilor moderne, este deja aproape. Poți să faci ce vrei în toamnă în timpul perioadei de Black Friday. Acest sezon este renumit pentru scăderea prețurilor în multe orașe europene, precum și pe întreg continentul Americii. O dată pe an, multe magazine anunță promoții grandioase și reduceri fără precedent. Profită de ocazie și nu uita că ceea ce vei găsi în prima sesiune de reduceri Black Friday la evoMAG, nu vei putea găsi și în a doua sau a treia sesiune de reduceri.

Perioada marelui eveniment a fost aleasă în noiembrie, pentru a putea cumpăra cadouri pentru rude și prieteni, înainte de Moș Nicolae și de Crăciun, precum și pentru a cumpăra în condiții favorabile smartphone-uri, tablete, notebookuri, smart tv-uri, accesorii multimedia, calculatoare, monitoare, imprimante, componente, articole sportive, articole pentru fitness, produse pentru îngrijire personală și multe altele. evoMAG nu este pentru prima dată implicat în acest mare eveniment.

Principalul avantaj al Black Friday, fiind acela că toți participanții au de câștigat. Pentru a nu aștepta mult timp să intri în posesia produselor achiziționate cu această ocazie, evoMAG va putea efectua livrarea în maxim 3 ore de la finalizarea comenzii. Plata se poate face cu cardul prin metodele de plată online sau prin contractarea unui credit de la instituția financiară Credius. Mai multe detalii despre plată le poți găsi pe site.

A început deja Black Friday la Flanco!

La Flanco, Black Friday 2017 a început deja pe 27 octombrie, retailul promițând să continue maratonul reducerilor până pe 17 noiembrie.  Faimosul magazin a pregătit o mulțime de surprize pentru cumpărătorii și vizitatorii săi. Tehnologia de orice tip, clasă și gamă a devenit de Black Friday mult mai accesibilă. Lista bunurilor ce pot fi achiziționate la preț redus, chiar și cu până la 80%, include toate grupele de mărfuri. În ciuda gamei largi și a rezervelor mari de produse, până la urmă orice produs este limitat în cantitate.

Pentru a beneficia de un produs favorit, ar trebui mai întâi să determini caracteristicile care te interesează, citind din catalogul produselor.  Mărfurile perioadei de reduceri Black Friday pot fi achiziționate atât pe suporturile hipermarketurilor, cât și din magazinul online. Condițiile sunt aceleași pentru toți clienții. Orice achiziție din aceste zile cu reduceri de Black Friday îți vor aduce o mare plăcere și economii importante la buget.

Acelasi Black Friday, mai multe strategii

Ca orice acțiune complexă, Black Friday este un eveniment de mare amploare care necesită o evaluare adecvată, permițând cumpărătorilor să decidă asupra a ceea ce cumpără. Bazându-ne pe experiențele din anii trecuți, magazinele jonglează cu strategii diferite de promovare a produselor de Black Friday.

În timp ce eMAG desfășoară această campanie într-o singură zi, pe 17 noiembrie 2017, evoMAG adoptă strategia cu trei sesiuni, atrăgând mult mai mulți clienți. Cel de-al treilea participant al acestui eveniment, Flanco s-a gândit să-și deschidă primul porțile marelui eveniment, aducând în atenția cumpărătorilor reduceri masive la produsele electronice și electrocasnice.

Participanții la cumpărăturile de Black Friday sunt avantajați de aceste strategii, deoarece se pot bucura de produsele cu prețuri reduse o perioadă mult mai lungă, alegând de acolo de unde consideră că este cel mai avantajos pentru ei.

Black Friday Romania – scurt istoric

Fondatorul Black Friday este Frank Woolworth (1852-1919). Acesta a fost cel care, în 1873, în micul oraș Lancaster din Pennsylvania, a aranjat primele vânzări. Tânărul Woolworth a venit dintr-o familie țărănească, după ce a trăit în sălbăticie la țară, dar săturându-se și renunțând la gândul de a îngriji toată viața vacile sau de a ara pământul. Oportunități de a obține educație nu erau, în special pentru cei talentați, însă timiditatea la acea vreme era în exces.

A rămas să meargă la muncă ca muncitor. Tatăl său a aranjat ca fiul său de 21 de ani să devină asistent în magazinul unui vânzător. Sarcinile viitorului milionar, au inclus spălarea podelelor, aranjarea bunurilor de larg consum și ”problemele personale” ale cumpărătorilor. În acei ani, vânzătorii înșiși determinau prețul mărfurilor printr-o strategie demnă de un negustor, și anume: cu ajutorul unui aspect îngrijit și fiind instruiți în conversații ingenioase, trebuiau să afle solvabilitatea clientului și în funcție de aceștia să stabilească prețul mărfurilor.

Săracul Woolworth a suferit foarte mult din cauza acestei îndatoriri, iar când a fost pe cale să fie concediat, acesta a venit cu un truc. El a aruncat toate mărfurile sezoniere pe tejghea și a pus un semn lângă ele „Toate la cinci cenți”. Aceasta a fost prima vânzare Black Friday în SUA!  Pe un singur schimb, acesta a realizat de șase ori mai multe venituri. Apoi lăsând totul în urmă și-a început propria sa afacere, stabilind prețurile și în mod regulat făcând reduceri. Astfel, la începutul secolului XX a apărut cea mai mare rețea de comerț cu amănuntul. 30 de ani mai târziu, președintele american Wilson a deschis primul punct de vânzare din New York dedicat Black Friday, înalt de 238 metri, care a costat 14 milioane de dolari.

Atunci când prețurile au fost stabile și vânzările au început să fie frecvente, vânzători și-au dat seama repede că cea mai mare parte a profiturilor se realizează  înainte de Crăciun, atunci când oamenii caută să cumpere cadouri pentru familie și prieteni. De aici vine  tradiția de a organiza cele mai mari vânzări la preț redus, chiar imediat după Ziua Recunoștinței (24 noiembrie) – astfel încât cumpărătorii să aibă o lună întreagă pentru a avea timp să facă toate cumpărăturile și să le livreze, aducându-le în ajunul sezonului de vacanță. Astfel, s-a decis ca Black Friday să fie  imediat după Ziua Recunoștinței.

Însă termenul Black Friday a apărut mult mai târziu. În 1951, Fabrica de Management și revista de întreținere au observat o tendință interesantă: după Ziua Recunoștinței, mulți lucrători își luau liber pentru motive de sănătate, dar, de fapt, aceștia aveau nevoie de patru zile de mini-vacanță, pentru a se plimba în liniște căutând produse la discount, pentru a le cumpăra.  În același timp, expresia „Black Friday” a început să fie folosită de poliția din Philadelphia, șocată de blocajele ireale care aveau loc în fiecare vineri, după Ziua Recunoștinței. Vina pentru blocajele din trafic, desigur, a revenit vânzătorilor, care ofereau reduceri fără precedent, la fel ca și acum de altfel, și  cumpărătorilor care lăsau totul pentru a merge la cumpărături – la fel ca și acum.

Astfel, există o istorie a acestei zile, denumite Black Friday. În contabilitatea americană, pierderile sunt marcate cu roșu, iar profiturile cu negru. Black Friday este una dintre cele mai profitabile perioade ale anului, atât pentru vânzători, cât și pentru cumpărători!

Beneficiază de avantaje Black Friday:

      • Pe 17 noiembrie de la eMAG
      • 1 – 5 noiembrie;  7  – 14 noiembrie și  17 – 19 noiembrie pe evoMAG
      • Perioada 27 octombrie – 17 noiembrie la Flanco
      • O gamă largă de produse – de la tehnologie la echipament sportiv și produse de igienă personală, reducerile aplicându-se la  peste 12 milioane de produse de bază;
      • Reduceri care îți permit să economisești până la 80% din costul inițial;
      • Condiții convenabile pentru cumpărături. Este nevoie de doar câteva minute pentru a găsi și a cumpăra produsul dorit. Site-urile magazinelor online au o interfață intuitivă, toate produsele fiind împărțite în categorii și subcategorii.
      • Condițiile de cumpărături online în timpul promoției, sunt aceleași ca cele standard. Poți lua comanda la cel mai apropiat centru de distribuire sau cu livrare prin curier. Fiecare client are posibilitatea de a înlocui un produs care nu corespunde sau de a-i fi returnați banii.